Smartico Pro!
Afla Costul Conflictului!
 home
 managementul conflictelor
 dezvoltarea echipei
 finante pentru nefinantisti
 
 referinte
 resurse
 linkuri
 
 
 
  cursuri clienti contact  

Cum sa mediezi conflictele cu altii
"Ca un conflict sa se nasca trebuie sa existe cel putin 2 persoane."


Modulul de o zi este cea mai buna metoda de a-i invata pe angajatii tai sa se comporte in situatia unui conflict la locul de munca. Vor invata cum sa foloseasca puterea comunicarii pentru a putea rezolva conflictele ce pot aparea in cadrul unei echipe, fara a afecta calitatea si deciziile luate de organizatia ta.

Acest program este mai mult decat un simplu seminar de instruire pentru ca el contine resursele necesare schimbarii organizatiei tale. Schimbarile pot da nastere unui comportament ostil dorindu-se inlocuirea lui cu unul constructiv si pozitiv. Un element important in seminarul acesta este faptul ca toate instrumentele necesare se afla in mainile fiecarui angajat pentru a construi relatii mai bune la locul de munca.

OBIECTIVE

• nivelul de gravitate al conflictului;

• gradul de interdependenta dintre tine si colegul de servici;

• balanta puterii si riscul abuzului de aceasta;

• caracteristicile colegului ce ar putea contraindica folosirea Medierii Unu la Unu.

• identificarea a 2 tipuri de comportament, in cadrul unui studiu de caz sau al unui conflict propriu-zis, care ar putea obstructiona rezolvarea problemei si care ar putea descrie cum se pot elimina.

• identificarea a 5 elemente ce pot duce la constrangeri, in cadrul unui studiu de caz sau al unui conflict propriu-zis, urmand o metoda de intrerupere a ciclului care face problema dificil de rezolvat.

• initierea unui dialog cu colegul de servici pentru a rezolva conflictul existent.

• stabiliti care sunt termenii care diminueaza conflictul si pe cei care sporesc cooperarea.

• determina un coleg sa participe la un dialog pentru a rezolva conflictul.

• descrie trasaturile necesare unui context favorabil unui dialog de succes.

• foloseste tehnici de concentrare a dialogului asupra problemei si incearca sa indepartezi obstacolele unei concluzii favorabile.

• foloseste cele 2 tehnici necesare pentru a depasi problema eu-impotriva-ta, noi-impotriva-problemei.

• recunoaste gesturile de conciliere care sunt naturale fiind atent la orice oportunitate de a rezolva conflictul.

• recunoaste cele 4 forte psihologice care produc consensul si descriindu-le intr-un studiu de caz sau intr-un conflict propriu- zis.

BENEFICII

• costul financiar al uni conflict va scadea cu 50%.
• frecventa conflictelor in organizatie va scadea cu 50%.
• conflictele vor fi rezolvate, in mod satisfacator, in medie de 80% fara interventia supervizorului sau a managerului.
• satisfactia angajatului la locul de munca va creste cu 30%.
• masurarea costului conflictului din organizatia ta.
• obiceiurile contraindicate de comunicare intre 2 persoane si cum pot fi evitate.
• motivele surprinzatoare prin care aceasta metoda in 4 pasi are succes.
• actionarea Medierii Unu la Unu astfel incit sa functioneze la locul tau de munca.

Modulele seminarului

Modul 1- Cunostinte necesare    
               Pregatirea unei actiuni

Modul 2- Conversatii finalizate cu succes    
               Medierea Unu la Unu, competenta la locul de munca



Pasii procesului de mediere

Pasul 1: Gaseste timp sa discuti  
De ce 95% din problemele de comunicare raman nerezolvate si cum poate scadea acest procent.

Pasul 2: Planificarea contextului     
"unde-si-cand" sa discutati.

Pasul 3: Discutia propriu-zisa     
Trecerea de la "eu-impotriva-ta" la "noi-impotriva-problemei".

Pasul 4: Incheierea unei intelegeri   
Trei criterii de a incheia o intelegere care sa dureze.

CINE

Seminarul se adreseaza oricarui Team Leader sau oricarui angajat care lucreaza cu ceilalti in mod interdependent - sefi, subordonati si colegi. Este valoros, mai ales, pentru propria mediere din cadrul echipelor.
• mai bine sa preiei controlul decat sa fi controlat

• negociaza solutii in locul luptei

• mediaza conflictele dintre colegii prinsi in prejudecati

• incearca sa reduci stresul si tensiunea care pot afecta sanatatea

• evita sa fi considerat ca fiind o persoana dificila

• salveaza banii pierduti prin ratarea ocaziilor favorabile

• influenteaza cultura organizatiei transformind comunicarea bazata pe comportament exagerat si disfunctional in comunicare sanatoasa a asteptarilor tale.

Seminarul este un program de instruire extrem de flexibil, care poate fi adaptat in functie de realitatile fiecarei companii. Iata cateva exemple de aplicatii:

• medierea conflictului in echipa

• imbunatatirea comunicarii in echipa

• comunicare pentru prevenirea conflictelor la locul de munca

• o noua orientare a angajatilor- felul in care ne mediem conflictele

• medierea consecintelor

• un program diversificat la locul de munca

• medierea stresului prin medierea conflictelor

« inapoi
Smartico Pro!
Alege NET Rom Business pentru succesul afacerii tale!
Copyright © 2004 - 2007 Smartico Pro. Toate drepturile rezervate