Smartico Pro!
Afla Costul Conflictului!
 home
 managementul conflictelor
 dezvoltarea echipei
 finante pentru nefinantisti
 
 referinte
 resurse
 linkuri
 
 
 
  cursuri clienti contact  

Conducem organizatii/departamente in care exista tensiuni/conflicte?

Colaborarea este comportamentul cel mai agreat de manageri in organizatiile si departamentele pe care le conduc, focusul principal al unei zile de lucru fiind executarea cit mai eficienta a sarcinilor curente. Dar colaborarea intre angajati nu este intotdeauna un lucru perfect controlabil, mentinerea unui climat relaxat de lucru este deja recunoscut ca fiind o utopie, stresul, lucrul sub presiunea timpului, concurenta intre angajati, duc inevitabil la tensiuni si conflicte.

Disputele intre angajati consuma timp si micsoreaza productivitatea. Frustrarile acumulate de acestia constituie un factor care nu poate fi cuantificat si care se concretizeaza in lipsa de responsabilitate a angajatului fata de clientii sau patrimoniul firmei.

Daca ne gindim la “neobosita argumentare” intr-un conflict, la tendinta permanenta de a dori sa fii “in fata celuilalt” (uitati ce se intimpla zilnic in trafic), cert si in organizatiile romanesti se consuma timp si energie in rezolvarea tensiunilor, conflictelor.
Categoric, DA, conducem organizatii, echipe, in care exista lipsa de toleranta, tensiuni, conflicte.

Ce avem de facut?
Prevenirea, administrarea tensiunilor si a conflictelor ar fi solutia care ar aduce mari beneficii atit angajatilor cit si organizatiilor, echipelor. Compania de training Smartico Pro, prin activitatea pe care o desfasoara si ca urmare a experietei in instruirea adultilor, a realizat ca ar fi necesara o metoda sau un curs specific, in aceste probleme, care sa ofere solutii practice de prevenire sau rezolvare a conflictelor in organizatii.

Profesorul Dr. Daniel Dana a petrecut mai bine de 25 de ani in studierea tensiunilor si conflictelor in organizatii. Rezultatul acestor studii s-a concretizat in Metoda Dana de prevenire si solutionare a conflictelor intr-o organizatie. Dr. Daniel Dana a ţinut seminarii privind Medierea Managerială în instituţii din: SUA, Australia, Noua Zeelandă, Olanda, Suedia, Marea Britanie, Turcia, Africa de Sud, Rusia.

Metoda Dana® are doua abordari – Medierea Personala, ceea ce altfel spus inseamna cum sa-mi rezolv singur tensiunile, conflictul cu un egal pe scara ierarhica si o a doua – Medierea Manageriala care presupune solutionarea unei tensiuni prin interventia managerului intre un team leader si un subordonat, intre doi team leaderi sau intre doi angajati.

Metoda Dana® are un impact major in primul rind pentru ca nu presupune o schimbare de comportament, ea se pliaza pe experienta traita la nivel personal in incercarea de a ne rezolva conflictele sau tensiunile de la locul de munca sau de acasa. Fiecare dintre noi am incercat cumva instinctiv, intuitiv, sa gasim solutii, sa ne facem propria metoda functionala. Satisfactia pe care o incerci la acest curs , este ca te poti folosi de experienta acumulata imediat, iar Metoda Dana®iti ofera un proces cursiv, simplu, de prevenire si solutionare a conflictelor.
« inapoi
Smartico Pro!
Alege NET Rom Business pentru succesul afacerii tale!
Copyright © 2004 - 2007 Smartico Pro. Toate drepturile rezervate